zs tel +48 (59) 83 32 741

     zs mail czarneszkola@interia.pl

Nasza szkoła

Nasz Facebook

Nauka zdalna

Książka dla Ciebie

Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie
  • Autor: Krzysztof Dobrowolski
  • Zniżka: 50%
  • Cena: 49.00 24.50 zł
  • Status: Dostępna

Uncategorised

Zapraszamy do zapoznania się z Programem Profilaktyczno - Wychowawczym Szkoły Podstawowej im. Danuty Siedzikówny ps. INKA w Czarnem, który w całości dostępny jest na szkolnym Facebooku - TUTAJ

 KLASA AUTOR   PODRĘCZNIK  ĆWICZENIA

 KLASA 1

 


ANGIELSKI

 Agnieszka Banasiak, Agnieszka Burdzińska i inni

 

 

Teresa Lochowska, CristianaBruni

,,Nowi Tropiciele” KL.1

Cz.1,2,3,4,5

 

Poziom1. New English Adventure

Wyd. Pearson
 K-P

cz.1,2,3,4,5

 

Poziom 1.

 ZESZYT ĆW.
 

KLASA 2

 

 

ANGIELSKI

  

Agnieszka Banasiak, Agnieszka Burdzińska i inni

 

 

Teresa Lochowska, CristianaBruni

 

,,Nowi Tropiciele” KL.2

Cz.1,2,3,4,5

 

Poziom 2. New English Adventure

Wyd. Pearson
 

,,Nowi Tropiciele”

Cz.1,2,3,4,5

 

Poziom 2.

 ZESZYT ĆW.

 KLASA 3

 

 

ANGIELSKI
 

Agnieszka Banasiak, Agnieszka Burdzińska i inni

 

 

Teresa Lochowska, CristianaBruni

 

,Nowi Tropiciele” KL.3

Cz.1,2,3,4,5

 

Poziom 3. New English Adventure

Wyd. Pearson
 

,Nowi Tropiciele”

Cz.1,2,3,4,5

 

Poziom 3.

 ZESZYT ĆW.
KLASA  4

 

J.POLSKI

 

MATEMATYKA

 

PRZYRODA

 

HISTORIA

 

INFORMATYKA

 

PLASTYKA

 

MUZYKA

 

TECHNIKA

 

J. ANGIELSKI
Agnieszka Łuczak, Anna Murdzek, Kamila Krzemieniewska-Klebar

 Małgorzata Dobrowolska, Marta Jucewicz, Marcin Karpiński, Piotr Zarzycki

 

Ewa Gromek, Ewa Kłos i inni Wojciech Kalwat,

 

Małgorzata Lis, Wanda Jochemczyk, Iwona Krajewska-Kranas i inni

 

Stanisław K. Stopczyk, Barbara Neubart

Urszula Smoczyńska,

 

Katarzyna Jakóbczak-Drążek i inni

 

Bogumiła Bogacka-Osińska,

 

Danuta Łazurkiewicz

 

Sandy Zervas, Catherine Bright, Arek Tkacz
   
       
       

Sonda przedłużona do 2021-09-30



Pin It

4 1 1 1 1 1 Głosowanie 4.00 (4 Głosów)

SPRAWY DO MEDIACJI RÓWIEŚNICZEJ

1.  Przezywanie rówieśników ze względu na ich wygląd, ubranie, pochodzenie czy zachowanie.
2.  Obrażanie członków rodziny rówieśników.
3.  Chowanie cudzych przedmiotów.
4.  Wyśmiewanie się np. za błędy popełnione na lekcjach.

5.  Odrzucanie tj. niedopuszczanie do zabawy w grupie.
6.  Kłótnie i inne nieporozumienia między rówieśnikami.

 

Mediacje rówieśnicze

Przebieg postępowania mediacyjnego

  1. Postępowanie mediacyjne inicjowane jest poprzez skierowanie wniosku do Szkolnego Klubu Mediacji o wszczęcie mediacji przez uprawnione osoby, wskazane w Regulaminie Szkolnego Klubu Mediacji.
  2. Koordynator Szkolnego Klubu Mediacji decyduje, czy dana sprawa nadaje się do mediacji.
  3. Uczniowie pozostający w sporze wyrażają zgodę na przeprowadzenie postępowania mediacyjnego w ich sprawie.
  4. Strony konfliktu dokonują zgodnego wyboru Mediatora Rówieśniczego wpisanego na Listę Mediatorów Rówieśniczych, która jest prowadzona przez Szkolny Klub Mediacji.
  5. Mediacja może być prowadzona przez nie więcej niż dwóch Mediatorów Rówieśniczych. W sprawach, w których stronami sporu są osoby różnej płci, wskazane jest dobranie składu mediatorskiego w postaci chłopca i dziewczyny. Podczas pierwszego posiedzenia mediacyjnego prowadzonego przez początkującego Mediatora Rówieśniczego może być obecny Koordynator Szkolnego Klubu Mediacji.
  6. Przed pierwszym posiedzeniem mediacyjnym Mediatorzy nawiązują kontakt z uczestnikami postępowania za pośrednictwem Koordynatora Szkolnego Klubu Mediacji. Kolejne posiedzenia mogą już samodzielnie ustalać z uczniami uczestniczącymi w konflikcie. Termin posiedzenia mediacyjnego oraz godziny jego trwania muszą zostać zatwierdzone przez Koordynatora Szkolnego Klubu Mediacji.
  7. Mediacja Rówieśnicza powinna się zakończyć najpóźniej po odbyciu trzech posiedzeń mediacyjnych. Koordynator Szkolnego Klubu Mediacji może jednak wyrazić zgodę na kontynuację postępowania, jeżeli dostrzeże jego pozytywny wpływ na uczestników konfliktu oraz szansę na jego rozwiązanie.
  8. Po przeprowadzeniu postępowania mediacyjnego Mediator Rówieśniczy sporządza protokół z jego przebiegu, który należy przedstawić Koordynatorowi Szkolnego Klubu Mediacji. Następnie protokół należy pozostawić w Szkolnym Klubie Mediacji w uzgodnionym miejscu. Mediator doręcza stronom kopię protokołu.
  9. Jeżeli uczniowie postanowią zawrzeć ugodę, należy ją dołączyć do protokołu. Ugodę sporządza się w trzech jednakowych egzemplarzach. Dwa z nich należy wręczyć stronom sporu, jeden przedstawia się Koordynatorowi Szkolnego Klubu Mediacji w celu zatwierdzenia treści ugody. Koordynator Szkolnego Klubu Mediacji dba o to, by treść ugody została wykonana. Nadzoruje również by dzieci uczestniczące w sporze nie były dodatkowo piętnowane za swoje czyny. Jeżeli stwierdzi po stronie uczniów uchybienia w zakresie wykonania ugody, wszczyna odpowiednie procedury przewidziane w statucie szkoły.

 

REGULAMIN

Szkolnego Klubu Mediacji

 

 


Pin It

5 1 1 1 1 1 Głosowanie 5.00 (1 Głosy)

    

Kalendarz wydarzeń

Październik 2021
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Gościmy

Odwiedza nas 35 gości oraz 0 użytkowników.

Licznik odwiedzin

Dzisiaj 1

Wczoraj 1

Tydzień 2

Miesiąc 310

Razem 22530

Odliczamy

Do końca roku zostało
7
3
Dni
1
1
Godzin
4
5
Minut
0
6
Sekund